Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

ΓΥΜΝΗ ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΑ ΤΗΣ ΕΥΑΣ


Δουκοπούλου Γεωργία Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Αυτή η συνταγή είναι καταπληκτική! Καταρχάς γίνεται πανεύκολα! Οπότε αν βαριέσαι το μαγείρεμα είναι ότι πρέπει. Κατά δεύτερον, είναι ένα εύκολο, υγιεινό και ελαφρύ γεύμα, που σου δίνει βιταμίνες και πολλές φυτικές ίνες, μέσα σε λίγες μπουκιές. Αν μάλιστα τη συνοδέψεις και με λίγο καπνιστό σολομό και σος γιαουρτιού (γιαούρτι αναμεμειγμένο με άνηθο και κρεμμύδι), όπως έκανε και σε μας η οικοδέσποινα Εύα, θα παραμιλάς και συνάμα θ’ ανακαλύψεις ότι το να τρως σωστά και νόστιμα δεν θέλει κόπο, μόνο τρόπο!
ΥΛΙΚΑ (για 6-8 μερίδες)

· Κολοκύθια: 6-7 μέτρια
· Πράσα: 2 μεγάλα
· Κρεμμύδια: 3 φρέσκα
· Άνηθο: 2 ματσάκια
· Κουάκερ: 5 κουταλιές της σούπας
· Αυγό: 1
· Ελαιόλαδο: 2 κουταλιές σούπας
· Πιπέρι φρεσκοτριμμένο
· Αλάτι
· Ανθότυρο: 300γρ (προαιρετικά)

Prepare Time: 60-70’

Θερμιδική αξία: 140 kcal/ μερίδα

230 kcal/ μερίδα (με ανθότυρο)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ


Βράζουμε τα κολοκύθια, ενώ παράλληλα ψιλοκόβουμε τα πράσα και τα κρεμμύδια και τα σοτάρουμε με 1 κ.γλ. ελαιόλαδο σ’ ένα αντικολλητικό τηγάνι. Σ’ ένα σουρωτήρι, στύβουμε πάρα πολύ καλά με το χέρι μας τα κολοκύθια, και τα αφήνουμε να στραγγίξουν, μέχρι να φύγει εντελώς το νερό.

Ανακατεύουμε πολύ καλά τα παραπάνω υλικά μας και ρίχνουμε το κουάκερ, μέχρι να σφίξει το μείγμα. Στη συνέχεια ρίχνουμε το αυγό και τον άνηθο και, αν θέλουμε, προσθέτουμε και 300γρ τριμμένο ανθότυρο χαμηλό σε λιπαρά και συνεχίζουμε το ανακάτεμα.

Λαδώνουμε μ’ ένα πινέλο ένα ταψάκι και απλώνουμε το μίγμα μας ώστε να έχει ίσο πάχος παντού.

Ψήνουμε στους 170ο C για 30-40 λεπτά.


Δουκοπούλου Γεωργία
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
M. +30 6947 426662
E. georgiadk@gmail.com





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου