Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Οικογενειακος Μεταναστης

Το κείμενο είναι  αυτούσιο (εκτός από τις βωμολοχίες), και η ιστορία αληθινή καθώς γνωρίζω τον υπογράφοντα, και τον ευχαριστώ για την άδεια της αναδημοσίευσης........


Πριν 2,5 χρονια εγινα Οικογενειακος Μεταναστης.

Τοτε πριν φυγω ειχα καλη δουλεια, καλο εισοδημα, 3αρι σπιτι προοπτικες κτλπ. Σχεδον ολοι (μαζι και οι γονεις μου) μου λεγαν όχι. Που θα πας εκει στα ξενα. Με τους ξενερωτους Αγγλους. Ελλαδα, ηλιο, θαλασσα. Εξερεση ηταν 2 διευθηντες μου, που μου ειπαν καντω! 6 μηνες μετα ανεβηκα επανω. Σε 2 βδομαδες ειχα δουλεια υπαλληλου δημοτικου σε κουζινα.

Σε Ευρω λαμβανω 21.000 μικτα το χρονο, με αφορολογιτο στα 14,630. Καθαρα εχω 1,400 Ευρω το μηνα. Υπερωριες πληρωμενες παντα και με 37,5 ωρες την βδομαδα. Δεν ζω τρελη ζωη. Ειμαι προσεκτικος στα εξοδα μου. Κανω λιγες σπαταλες (το μπυρακι μου και το ουισκακι μου θα το πιω και ας λενε ότι θελουν. Ρακη δεν εχω εδώ γαμωτο) και στο τελος του μηνα βαζω και 70 Ευρω στην ακρη το λιγοτερο.

Πλεον εχω εδρεωθει στην δουλεια μου. Ξερουν το ποσο καλα δουλευω. Ότι ο Ελληνας ΔΕΝ είναι ντεμπελης. Ότι εχει μπεσα. Ωρεξη για δουλεια. Ότι δεν εχω παρει ποτε μου αναρρωτικη αδεια σε σχεση με τους συναδελφους μου (ακομα και όταν επεσα από τις σκαλες και ειχα το μισο μου προσωπο πρισμενο και μελανιασμενο). Ότι αμα νευριασω καλητερα να μην εισαι κοντα μου, γιατι θα εκτοξευθουν ταψια με κοτοπουλα στον αερα, θα πεσουν καντιλια σε 2 γλωσσες, και όταν με ‘’κλεισουν’’ στο γραφειο για επιπλιξη η απαντηση μου ειναι: Αμα δεν σου κανω δωσε μου απωληση. Αλλα κατσε να βγαλεις την δουλεια μονος, με ντεμπελιδες και μην σκας. Εγω εχω καλα χερια, καλη καρδια και καλο μυαλο. Δουλεια θα βρω. (Κορναρος ο διδασκαλος σε αυτό).

Στα 2.5 χρονια εδώ, εχω ξοδεψει για παρτι ΜΟΥ, στις διακοπες ΜΟΥ για να περασω καλα ΕΓΩ, πανω από 3000 Ευρω σε ποτα, φαγητο, διασκεδαση. Ειπε κανεις σας κατι? Ποτε ηταν η τελευταια φορα που κανατε κανονικες διακοπες? Αρκετοι μου λενε: Μα το κοστος ζωης εκει είναι μεγαλητερο. Λαθος. Το κοστος ζωης Αγγλια και Ελλαδα είναι το ιδιο. Απλα εγω λαμβανω 1400 Ευρω το μηνα και ο βασικος μισθος στην Ελλαδα είναι ποσο??? Μια οικογενεια. Ένα παιδι. Ένα ζευγαρι, δεν τα ζεις ουτε τα ταιζεις με ηλιο και θαλασσα. Θελουν φαγητο, ρουχα, θερμανση και 1002 πραγματα ακομα. Εδώ δεν εχω ηλιο συχνα η ζεστη θαλασσα για το κορμακι μου. Αλλα εχω λεφτα να ταισω εμενα και το παιδι μου.

Η αληθεια είναι πως η ζωη του μεταναστη δεν είναι η ευκολοτερη. Την μερα εισαι καλα. Συνηθος τα βραδια που χαλαρωνεις και ο νους βαζει μπροστα χαλας. Ακους λιγο Ελληνικη μουσικη, εχεις κατεβασει 1-2 ποτα, αναζητας οικογενεια, φιλους, σχεσεις, ηλιο θαλασσα και πανω από όλα Πατριδα… Πριν 4 μηνες κατερευσα ψυχολογικα για προσωπικους λογους. Ηταν το τσακ να επιστρεψω Ελλαδα. Με σταματισαν οι γονεις μου από το να το κανω (ευχαριστω Κοκκινου). Πλεον τα βραδια είναι χαλαρα. Αλλα διαβαζω για την Ελλαδα και το πώς είναι. Τρομαζω. Φοβαμαι. Εχω δικους μου ανθρωπους εκει.

Η σημερινη Ελλαδα εχει τρομο. Δεν ξερεις τι θα πληρωσεις, ποτε και γιατι. Δεν ξερεις αν θα εχεις δουλεια, για ποσο και αν θα πληρωθεις. Εσενα που το διαβαζεις αυτό δεν σου λεω να γινεις εγω. Δεν σου λεω να γινεις μεταναστης. Σου λεω ότι εγω, που ειμαι εδώ και κανω ‘’χαμαλικη’’ δουλεια λαμβανω περισσοτερα από σενα. Μπορει το εξω να μην είναι η λυση για ολους, η να μην μπορουν. Αλλα αμα είναι να κατσεις πισω, να κατσεις Ελλαδα, κανε κατι. Αμα θες να εισαι το π@@@@@κι του κάθε ένα Ελληνα και Ευρωπαιου καμια αντιρηση. Η πορνεια είναι σεβαστο επαγγελμα για μενα. Αλλα κοιτα να λαμβανεις τουλαχιστον περισσοτερα στην ‘’αξιοπρεπη’’ δουλεια που κανεις, από ότι λαμβανει μια πορνη. Αλλα αμα δεν θες να εισαι το π@@@@@κι τοτε…??? Η απαντηση αυτή είναι δικη σου.

1) Θα εισαι το π@@@@@κι.
2) Θα λαμβανεις λιγοτερα από μια πορνη.
3) Θα κανεις κατι για να μην εισαι τα 2 παραπανω. ΕπΑνασταση? Αντισταση? Αντιδραση? Μεταναστης?

Υ.Γ Το συντακτικο, η ορθογραφια και εγω, ποτε δεν τα ειχαμε καλα. Το ότι γραφω Ελληνικα ακομα και αν κανω λαθος είναι ΤΡΟΜΕΡΟ γεγονος για μενα. Συχνωρα με, αν σου ‘’εβγαλα’’ τα ματια με την γραφη μου.

Υ.Γ 2 και edit για αυτό. Ένα Share το status δεν βλαπτει. Όχι γιατι ειμαι ψωνιο (που αρκετοι με λενε ότι ειμαι), αλλα για να δουν και αλλοι το εδώ, το εκει και να αποφασισουν να κανουν κατι. Η εδώ εξω, η εκει Ελλαδα.

Νίκος Κουτουλάκης, Κρητικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου